Paira Daiza

26 mei 2022 - Delft, Nederland

26 mei, vandaag een half uurtje rijden naar de dierentuin, daar hebben ze het parkeren goed geregeld. We mogen daar zelf een nacht blijven staan op de parkeerplaats. Om 10.00 lopen we de dierentuin in. Het is erg druk maar ja het is Hemelvaart dus iedereen is vrij en het is goed weer.

We hebben er genoten van de tuin, de gebouwen zijn allemaal in thema van werelddeel gebouwd en de dieren zijn redelijk actief doordat het niet te heet is. We hebben erg genoten van een aap die met een laken als spook bezig was om een koppel ganzen te verjagen, de ganzen hadden een jong dus reageerde redelijk fanatiek. Ook hebben ze er 4 panda's zitten, die hebben ze niet overal.

Om 14.00 nog wat gegeten en daarna terug naar onze camper. Dirk is niet super moe en wil naar huis rijden ipv op de parking slapen. Een goed plan dus dat gedaan, het is op de weg redelijk rustig en bijna geen vrachtverkeer. Het rijdt lekker door en we zijn om 18.30 thuis. De belangrijkste spullen halen we uit de camper en de rest is voor morgen.