Soulac sur Mer - Saint Symphorien

19 mei 2022 - Saint-Symphorien, Frankrijk

19 mei, vannacht hebben we regen en onweer gehad, het was ook echt benauwd vannacht, blij dat ik de dunne dekbedden heb meegenomen. Vanmorgen was het bewolkt en grauw. We zijn gaan rijden richting Arcachon, gedeeltelijk langs de kust en een heel stuk binnenland langs de meren, waar we weinig van gezien hebben. Ten zuiden van Arcachon ligt de Dune de Poilat, daar zijn we gestopt en hebben we de duin beklommen. Hij is ruim 100 m hoog en met heel fijn zand waar je behoorlijk in weg zakt. Erg moeilijk lopen dus! Gelukkig is er een trap omhoog, met een aantal keer stoppen, om bij te komen, is het wel te doen. Het is er ook echt druk met alle leeftijden, klassen op schoolreis en ouderen. Maar wat een prachtig uitzicht hebben we daar. Het is bewolkt en het windje is fris. Dus terug in de camper wat eten en we rijden door naar het zuiden. Tussen de meren door slaan we met een bocht af naar het oosten, richting de Dordogne. We willen kijken of Allan nog op zijn camping zit, maar dat gaan we vandaag niet meer redden.De lucht trekt open en de zon gaat schijnen. Neergestreken in St. Symphoriën. Waar we heerlijk in de zon zitten met natuurlijk …............!

Vandaag 241 km gereden, mijn stappenteller daar is het bandje van kapot dus die zit in mijn tas.