Dag 3, Krugerpark

16 oktober 2017 - Pretoria, Zuid-Afrika

om 4.45 worden we wakker van de trommel die ons moet wekken. Even gauw onder de douche door en naar de koffie. We krijgen een ontbijtpakket mee dat er erg goed uitziet. Om 5.30 stapt de groep in 2 trucks om aan de game drive te beginnen.

Wat hebben we veel gezien vandaag. Impala's, hyena, everzwijnen, giraffen, bavianen, buffels, gnoes, nijlpaarden, een krokodil natuurlijk olifanten en leeuwen en een luipaard.

Heeel veel olifanten met kleintjes en een groepje mannetjes. Ook de leeuwen waren er in grote aantallen. Het is prachtig weer en wat we hebben genoten.

De enige die we van de Big 5 niet gezien hebben is de neushoorn. Onze rancher heeft er zijn best nog voor gedaan maar nee niet te vinden.

Tussendoor gestopt op een kamp om koffie te drinken en te lunchen.

Om 16.00 zijn we terug op ons tentenkamp waar we alle batterijen in de oplader gaan. Daarna lekker naar de bar voor een biertje/wijntje. Nog even douchen en dan verzamelen voor het avondeten. Dit is weer in buffetvorm, biertje wijntje erbij. We hebben een gezellige groep reisgenoten en we lachen wat af met zn allen.

We liggen weer vroeg in bed want morgen weer vroeg op. Dan gaan we met een game drive door het Krugerpark naar onze volgende overnachtingsplek.