21/22-6 naar huis

24 juni 2019 - Pijnacker, Nederland

na een heerlijke nacht slapen en een lekker ontbijt lopen we met onze rugzakken naar Canada Place vanwaar de cruiseboten vertrekken. Toch nog even rondkijken waar we onze cruise begonnen zijn. Er ligt weer een schip dat aan het boarden en laden is.

We lopen door richting de stoomklok en duiken nog een giftshop in, we hebben nog geen bordje voor op ons hek, dus dat moet er nog komen. Dan naar het station, daar nemen we de metro naar het vliegveld. Daar zijn we wel vroeg maar ik wil graag niet meer lopen, knie doet weer een beetje zeer en we hebben al weer zat gelopen.

Op het vliegveld de koffers opgehaald en ingescheckt. Dan nog maar een ijsje gehaald en toen de gate opgezocht. Daar zit het vol met mensen die zo gaan vertrekken dus dat komt zo leeg. Er staat heerlijke stoelen voor het raam dus die genomen zogauw ze leeg kwamen. Nu heerlijk voor het raam dit verhaal afgemaakt. Zo nog wat foto's uitzoeken. Eens kijken wat ik hier nog met de wifi kan.

Niets met de wifi gekund, die lag helemaal plat.

Na een goede vlucht werden we opgehaald door Hilde en Nolan. Daarna lekker een paar uurtjes slapen en dan op verjaarsvisite.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade