18-6 naar Anchorage

18 juni 2019 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

vannacht al volop regen en dat gaat vanmorgen gestaag door. We rijden de 16 mijl hobbelweg terug en dan de Glenn highway weer op naar Anchorage. De auto maakt behoorlijk wat herrie, de uitlaat daar zit een gat in. Hij hing al laag toen we de camper op haalde, we hebben er nog een opmerking over gemaakt maar het was geen probleem volgens de verhuurder. We besluiten door te rijden naar Anchorage en dan daar 2 dagen op de camping. Het is nog steeds aan het regenen en rijden soms in de wolken/mist. Het plan was eerst om door te rijden naar Girnwood dat erg mooi schijnt te zijn maar we zijn de herrie zat. En om nu te bellen voor de laatste 2 dagen is een beetje zonde want je ben zo een middag kwijt om te bellen en er wat aan te laten doen. We pakken een camping midden in Anchorage zodat we de camper morgen kunnen laten staan. We rijden langs een gletsjer die normaal al van verre te zien is maar door alle wolken/mist is hij pas op het laatste moment te zien, deze is wel erg wit, waarschijnlijk schoon geregend.