Dag 21, 2 oktober

4 oktober 2015 - Pijnacker, Nederland

Ja vanmorgen is het toch gebeurd!! Na 3 weken achter elkaar rijden zijn we elkaar kwijt geraakt op weg naar de camperverhuurder. We moesten nog tanken en toen ging het toch fout. Gelukkig elkaar bij de camperverhuurder weer getroffen want elkaar zoeken werkt ook niet in de drukte waarin we zaten. Verder is de dag prima gegaan. De camperverhuurder deed niet moeilijk over de scheur die in t voorraam zat, al vanaf dag 2. Verwarming aan en daar ging hij. Gelukkig niet in t zicht veld maar onderin.
We waren ruim op tijd op het vliegveld en daar stond bij de incheckbalie een behoorlijke rij. Toch nog tijd genoeg om een hamburger te eten. De vlucht is lang dat is bekend. Op wat turbulentie na een prima vlucht.
Auke en Hilde stonden ons al op te wachten, zij zijn zo lief om ons op te halen. Toen we thuis kwamen bleken daar álle thuisblijvers te zijn. Wat een thuiskomst is dat. Bere gezellig, de lunch stond al klaar en we kregen bloemen. Alsof we een jaar zijn weg geweest! !! Dames bedankt daarvoor
Zo zijn onze 3 weken Canada er al weer op en gaan we na genieten met alle foto's. Dit was een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is. Wat een prachtig land met vriendelijke bevolking.
Ik zeg "volgend jaar weer"!!

1. Wenda ter Horst:
    4 oktober 2015