Dag 19, 30 september

1 oktober 2015 - Nanaimo, Canada

Vanmorgen alle tijd, we gaan op t gemak naar Nanaimo waar we morgen met de boot overgaan. T is lekker weer, de zon schijnt. We hebben een camping vlak bij Horse shoe bay daarvandaan de boot vertrekt. We genieten van de zon en zitten lekker lui te wezen. We genieten na van alle mooi dingen die we gezien en beleeft hebben. Vanavond weer bbq-en en een kampvuur.
Morgen naar Fort Langley dat zal onze laatste camping zijn in dit prachtige Canada.
Vrijdag leveren we de camper in en vliegen we naar huis. Dan zit onze vakantie er weer op.
Morgen een laatste verhaal.

1. Anne:
    1 oktober 2015
    Heerlijk schatten!! Wat een avontuur!! Ook blij als jullie weer veilig thuis zijn!! Xxxxxx
  2. Auke:
    Geniet van jullie laatste dag!! En blij als jullie weer thuis zijn. Wat een ontzettend mooie reis hebben jullie gemaakt! Xxx uit het mooie zonnige delft met heerlijk najaarsweer
  3. Hellen:
    1 oktober 2015
    Zijn heel benieuwd naar 'live' reisverhalen en foto's! In gedachten zijn we meegereisd ;-)). Tot gauw! X