Dag 12,naar Morgan's Bay

25 oktober 2017 - Morgans Bay, Zuid-Afrika

om 8.00 vertrekken we naar Morgan's Bay. We rijden via Mhtata waar we het Nelson Mandela museum bezoeken. Veel informatie over een groot mens. Wat een bijzonder leven heeft hij gehad.

We zijn er langer geweest dan gepland, daarna met de bus door en gestopt voor een lunch. Een ander museum bezoeken we niet want dat is dicht voor werkzaamheden. We rijden langzaam langs het huis waar Nelson Mandela zijn laatste jaren heeft gewoond en waar hij is begraven.

Ons hotel ligt niet in Morgan's Bay maar erbuiten. In ons resort werken de lokale dames, het zijn vooral wat oudere dames, er vriendelijk. Een prachtige plek vlak bij het strand waar we natuurlijk naartoe gegaan zijn. Een paar van onze groep hebben gezwommen, de golven waren best stevig dus ons niet gezien. Wel hebben we heel in de verte walvissen gezien. Daarna terug naar onze kamers, we hebben samen 5 bedden en een kinderbed en het ziet er gezellig uit. Met een deel van de groep zitten we op het terras, ze hebben hier heerlijke Mojito's …..

na het eten zijn we de bar ingegaan waar het een gezellige boel werd, zelfs het personeel stond op de dansvloer.