Dag 23 en 24, naar huis

26 oktober 2022 - Delfgauw, Nederland

vandaag rustig aan opstaan en ontbijten. We moeten om 10 uur uit de kamer en om 10.30 vertrekken we naar het vliegveld van Victoria Falls. Daar nemen we afscheid van Alette en Dirk. Zij wachten op de volgende groep om de reis andersom te gaan doen. Even een paar dagen rust.

Wij vliegen met zijn allen eerst naar Johannesburg waar we om 15.00 aankomen. Daar de koffers halen en door de douane, dan weer inchecken voor de vlucht om 20.30 naar Frankfurt waar we weer 's morgens vroeg aankomen, een uurtje wachten en dan de vlucht naar Amsterdam. Het is een lange zit met zo nu een dan een dutje, een boekje lezen, filmpje kijken en tussendoor eten en drinken.

op Schiphol landen we om 9.30 en de bagage is redelijk snel. Daar bij de bagage band nemen we afscheid van de groep. We hebben een schitterende reis met elkaar gehad. In de hal is het al koud, het is buiten 13 graden en het regent. BBBrrrr!! wat een verschil met waar we vandaan komen..

Hilde met Lara komen ons halen en al snel zijn we thuis. Verwarming aan want ik krijg het niet warm. Natuurlijk ook goed moe van een nacht vliegen.

Nu EINDELIJK het verhaal afgemaakt, de foto's komen eraan of zijn er al. alleen nog even uploaden.