Dag 10, 21 september

22 september 2015 - Malakwa, Canada

Vanmorgen op t gemak opgestart, Lekker uitgebreid in de zon want jaaaa, hij is er weer!!!! Pas laat gaan rijden want gisteren toch wel veel kilometers gemaakt.
Al na 25 km de eerste stop bij een wolven centrum. De wolven daar zijn in gevangenschap geboren en worden daar opgevangen. Ook doen ze er aan educatie voor Canadezen omdat er een verkeerd beeld is van de wolf en ze erg belangrijk zijn voor de natuur. Erg interessant allemaal.
Om de hoek bleek een buffel ranch te zijn, ook daar zijn we naartoe geweest. Leo heeft er een kudde buffels en Chester zijn stier is wereldberoemd. Alleen is hij al 2 jaar geleden overleden. Nu is er Chester junior. Ook wist Leo erg veel over de natuur en kon hij op indiaanse wijze vuur maken. Leo blijkt ook nog te zingen en we hebben zijn cd gekocht. Klinkt niet gek.
Hierna zijn we naar Revelstoke gereden, daar wilde we een camping op maar full. Geen plek, dus naar de volgende camping. Nu staan we tussen de doorgaande weg en het spoor in, ben benieuwd wat dit wordt vannacht. Wel lekker weer een kampvuur vanavond.

1. Maaike:
    22 september 2015
    Zo even alle updates gelezen!! Klinkt super gaaf allemaal! Duimen voor lekker weer en nog meer mooie avonturen.
  2. Auke:
    23 september 2015
    Super, zo wat van de cultuur, de dieren en de bevolking mee te maken en dan ook nog prachtige natuur, helemaal top!
  3. Anne:
    23 september 2015
    Gaaf! Wilde ze Dirk en Guus niet houden als super stieren?? Chesters opvolgers?! Hopelijk hebben jullie een beetje geslapen vannacht!! Xx