Dag 7, 18 september

21 september 2015 - Jasper, Canada

Vanmorgen na 4 km al een stop bij de Blue River safari, Daar een boottocht gemaakt op een groot meer in de hoop beren te zien. Adri en Guus hebben onderweg een beer langs de weg gezien, Dirk en Els hebben die gemist. Nu kwam er een beer uit t bos en die is een behoorlijke tijd langs de waterkant bezig geweest, zelfs een bad heeft hij genomen. Prachtig om te zien, daarna een rondje op t meer in de hoop er nog meer te zien. Dit is niet gelukt jammer genoeg. Wel nog aangelegd om een mooie waterval te zien, daarna weer terug naar het startpunt.
Toen de camper weer in en gaan we op weg naar Jasper, Een prachtige route met veel vergezichten.
In Jasper naar de camping voor de overnachting. Daar was t erg druk maar op ons plekje merkte we er weinig van. Dirk maakte een kampvuur zodat we warm buiten kunnen zitten maar de campwacht kwam want t mocht niet. Toch nog een poos buiten gezeten.

1. Anne:
    21 september 2015
    Wat gaaf die beer!! En wat een prachtig uitzicht!!
  2. Auke:
    21 september 2015
    Klinkt helemaal super!! Wat zijn We jaloers hier in NL! En super dat jullie de eerste beer al gespot hebben! Nu hopen op beter weer voor jullie.. fijn zo'n blog, blijven We fijn op de hoogte. Ik heb thea de link doorgestuurd van de blog, jullie krijgen de groetjes.