Dag 1. 12 september

13 september 2015 - Vancouver, Canada

Vanmorgen om 8.30 opgehaald door Hilde die ons naar Schiphol brengt. Au je haalt Adriaanse en Guus op want met an allen in 1 auto is erg krap en dan kunnen de koffers niet mee.
Na veel knuffels en kusjes afscheid genomen van onze jongste dochters.
Eerst onze bagage lozen en de douane door. Dit verliep prima.
Toen was t tijd voor koffie. Om 11.40 boarden dus we hebben nog even de tijd. Nog even inkopen gedaan vooral drank en rookwaren gekocht.

Om 12.00 gingen we de lucht in. T vliegtuig zit stampvol, na een lange maar rustiger vlucht landde we keurig op tijd in Vancouver.
Om 15.00 waren we in ons hotel midden in Vancouver. Gauw de camperverhuurder gebeld over hoe laat ze ons komen ophalen maandag. Ze komen al tussen 7.30 en 8.00 lekker vroeg dus. Daarna in de bar lekker wat gedronken en wat hapjes gegeten. We hebben wat in de buurt rondgelopen en daarna een uurtje naar de kamer. Om 19.00 afgesproken om te eten, allemaal een heerlijke hamburgers met frites. Om 20.00 mochten we eindelijk naar bed. In Nederland is het dan 4 uurtje s nachts.