29 mei

29 mei 2016 - Okotoks, Canada

Lekker uitslapen en op het gemak op. We blijven een dag staan en het is prachtig weer. Heerlijk in de zon gezeten, Vanmiddag rondje door het dorp. De wandeling is mooi, het pad loopt langs de rivier tot we de brug over kunnen dan loop je zo het “centrum” van Okotoks in, er staan wat oude huizen, maar bijna alles is gesloten dus weer op het gemak terug. Daar de zon weer in. Ik heb vast wat papier uitgezocht, alle foldertjes en boekjes van dingen die we gezien hebben, wat gaat er mee naar huis en wat laten we achter. Een aardige stapel afvoeren gemaakt. Ook de bonnen van alle betalingen uitgezocht en op datum. Lekker bezig zo. Nu in de schaduw mijn verhaal van vandaag aan het doen. Het word me echt te heet in de zon. Om 17.00 koelde het af en heeft Dirk nog een kampvuur gemaakt, zijn laatste van deze vakantie want het hout is op, ook hebben we gemerkt dat er hier minder gestookt wordt, er is een redelijk droge winter en een super droog voorjaar geweest dus men is erg bang voor bosbrand, zeker na het hele verhaal rond McMurray. Maar om 19.30 toch echt naar binnen het wordt ecth koud en er komt steeds meer bewolking. Om 21.00 barst de bui los en regent het stevig. Klinkt altijd lekker regen als je lekker in je warme bedje ligt.

1. Wenda ter Horst:
    30 mei 2016
    Jeetje jullie gaan alweer bijna naar huis!!Ik moet nog 1 dag werken!!
    Fijne dagen nog en goede reis!.
  2. Adri.:
    31 mei 2016
    Leuke verhalen Els, het lijkt of k er bij ben. Goede reis terug en tot vrijdag.