24 mei

24 mei 2016 - Port Alberni, Canada

Het is eindelijk gestopt met regenen en de lucht is licht bewolkt. Vanmorgen na het ontbijt Fort Steele bezocht, dit is een fort dat in ere hersteld is, ook zijn er verschillende gebouwen van vroeger neergezet als openluchtmuseum. Het was er nog erg rustig. We konden op ons gemak rondkijken. Er liepen verschillende mensen in klederdracht rond die eventuele vragen konden beantwoorden. En ja ze hadden er wifi, eindelijk weer wat appjes ontvangen en beantwoord.

Het weer is goed, de lucht trekt steeds verder open. Nog even een bakkie gedaan en we rijden verder richting Sparwood. Wat een prachtige route rijden we weer. We rijden nog steeds tussen besneeuwde bergtoppen door. Via Sparwood rijden we door naar Elkfort, daar zouden we volgens de informatie die we hebben een open mijn kunnen bezoeken maar die is pas in juni open. Jammer!!!! Wel nog in een hele grote supermarkt de boodschappen kunnen doen. daarna dus maar terug naar Sparwood want daar is een betere camping. Met wifi, moet alleen even kijken of ik mijn verhalen in het reisblog kan zetten.  Dirk is nu zijn eerste kampvuur aan het stoken, het is er tot nu nog niet van gekomen en we missen onze vuurmeester Guus, die vorig jaar met zijn glaasje whisky en een sigaartje de boel in de gaten houd terwijl Dirk aan het stoken was.

Ik ben nog even bij het office gaan zitten om te kijken of de wifi daar beter was en ja dat scheelde een heleboel. Op de terugweg naar de camper stond er ineens een hert/elk voor mijn neus, hij/zij ging rustig door met eten, ik heb met mijn telefoon foto’s gemaakt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Adri:
    26 mei 2016
    Hoi Els (en Dirk natuurlijk) Eindelijk kan ik ook op jullie reisblog!! Els Erg leuk geschreven ik leef helemaal mee. Jammer dat jullie ook veel regen hebben gehad! Zou dat toch normaal zijn daar???! Tof dat jullie zoveel dieren hebben gezien. Ben super benieuwd naar de foto's.
    Kusjes en groetjes Adri.