Boulonge sur mer naar St Martin en Campagne

9 mei 2022 - Saint-Martin-en-Campagne, Frankrijk

9 mei. Vannacht allebei beter geslapen dan gisternacht, Els om 7.00 wakker, nog blijven liggen maar om 7.45 toch eruit om te gaan douchen, Dirk ligt nog lekker. Om 8.30 komt de bakker, op de camping en daar lekker stokbrood en croissants gehaald, we zijn tenslotte in Frankrijk.

Na een lekker ontbijt en gedoucht gaan we op pad. De eerste stop is in Le Touquet, bekend van motorcross wedstijden op het strand en in de duinen. Een leuke stad met een groot breed strand,

Wel erg chique. Er zit heel wat geld daar. Mooie dure huizen en hotels.

Daarna door naar het zuiden, we rijden een prachtige route, we stoppen voor een broodje bij de Delta van de Somme. Prachtig uitzicht.

Daarna weer doorgereden langs de kust tot aan St Martin en Campagne, zo'n 20 km voor Dieppe. Daar de camping opgezocht, het is heerlijk weer dus met een biertje/wijntje voor de camper. Rond 5 uur nog naar het strand gewandeld, dit was een aardige klim maar daarna weer lekker rustig aan.

Vandaag 138 km gereden en 14,500 stappen gezet. zo nog proberen foto's te uploaden

1. Caroline:
    9 mei 2022
    Heerlijk. Jullie zijn al lekker in de vakantie modus. En de stappen teller draait overuren.