tot Deauville

10 mei 2022 - Deauville, Frankrijk

10 mei, vanmorgen op het gemak opgestart, toen ik wilde gaan afrekenen kreeg ik onze campingkaart zo terug, er was geen personeel dus hoefde we niet te betalen!! wat een leuke verrassing zo op de ochtend. Via Dieppe rijden we zuidwaarts langs de kust, tussen Fecamp en Etretat ligt het prachtige plaatsje Yport. Daar de camper naast de kerk gezet en naar de kust gelopen. Een klein dorp met strand in een baai tussen de kliffen. Erg mooi. Daar lekker pizza als lunch gegeten op een terras in de zon.

Eenmaal weer op weg zijn we om Le Havre gereden en over de brug van Tancarville. Wat een bouwwerk is dat zeg. We moesten direkt de afslag nemen en konden de brug daardoor nog lang zien. We willen naar Honfleur, daar zagen we een camper parkeerplaats/camping. Parkeergeld betalen voor een volledige nacht anders kon niet, 15 euro voor 2 uurtjes parkeren is toch echt te gek. En verder kon je nergens staan, wij vinden Frankrijk echt niet camper vriendelijk. We zijn doorgereden naar Deauville en daar een camping gezocht. We zoeken echte campings want we hebben graag gras onder onze voeten. Lekker genoten van het zonnetje!

Vandaag 215 km en 5950 stappen