2 juni, op reis naar Vancouver

2 juni 2019 - Vancouver, Canada

Het was vandaag redelijk rustig op Schiphol, een record gebroken, in 30 minuten bagage drop off en door de douane. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Om 12.15 op zoek naar een bak koffie. Daarna door naar de gate, om 14.45 is het boarden. Jammer genoeg een half uur later vertrokken als gepland. Een prima vlucht gehad, filmpje gekeken, muziek aan, aan mn haakwerk en een dutje gedaan. Om 16.15 geland in Vancouver. Daar de douane door, andere jaren liep dat als een speer maar ze hebben hier nu een scanner voor paspoorten staan, daar wordt een foto van je gemaakt en daarna wordt de paspoorten nog handmatig gecheckt, een aardig oponthoud dus.

Toen alles klaar was met de skytrain naar downtown Vancouver, dat liep weer als een speer, een stukje lopen met koffers en we zijn bij ons hotel. Het is ondertussen 18.00 maar thuis is het 2 uur snachts, we zijn aardig moe maar we gaan nog even naar de stoomklok en daarna eten.

Het weer is prima, we lopen lekker in een t shirt en het is druk op straat, echt een mooi weer zondag. Om 21.00 zijn we terug in het hotel en naar bed, we zijn gevloerd. Lekker slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Adri.:
    3 juni 2019
    Hoezo gevloerd Dirk?!
  2. Hilde:
    6 juni 2019
    Hahahaha inderdaad, na dat biertje komt het vast goed ;)
    Lekker genieten samen! ❤