Inside Passage, dag op zee

4 juni 2019 - Inside Passage, Alaska, Verenigde Staten

Vanmorgen al vroeg wakker door het tijdverschil, om 7.00 eruit een gauw wat aangetrokken om vroeg foto's te maken, het is aan dek erg stil. Alleen wat sportievelingen die rondjes lopen.

Na het foto's maken nog even terug mijn bed in, Dirk is ook al wakker dus nog even bij hem opgewarmd. T is frisjes buiten maar wel zon met wat wolken. Vandaag een rustig dagje op zee door de Inside Passage. Het uitzicht is mooi maar valt een beetje tegen. De overtocht naar Vancouver Island een paar jaar terug was mooier. Maar we genieten van de zon en het uitzicht. We hebben een plekje achterop het schip gevonden waar het geen herrie is van kinderen en muziek. Hier het grootste deel van de dag doorgebracht. Boek en haakwerk erbij en wie doet ons wat. Vanavond een tafel in Gagneys geboekt. Dit is een a la carte restaurant, we hebben heerlijk gegeten, Dirk roosted pork belly, en lamribs en ik tonijn en zalm. Allebei een lekker toetje genomen en een Irish Coffee na. Alleen het eten op de kaart, de rest zit in ons al inclusive packet. Later aan de bar nog even gezeten tot mijn luiken dicht vielen.